Testa den här världen

Då var det dags. Kan inte hålla mig undan. 
Som vanligt ska jag börja med allt när andra har pysslat med det ett bra tag.
Försöker alltid hitta en anledning till att inte börja med allt som alla andra gör,
men egentligen så vet jag att jag hamnar i träsket förr eller senare i vilket fall som ;P
Haha sitter och små ler lite för mig själv nu. Jag vet anledningen till en blogg, den är ju dö enkel. Skriva av sig! Ja det är nog verkligen vad jag behöver. Fick en härlig kommentar på innebandyträningen i veckan.

- Roligt när man ska in på Veve`s Facebook. Då får man alltid klicka på "läs mer" för att se vad du sysslar med. Du har för jäkla långa statusuppdateringar...

- men vad då, jag har ju så mycket att skriva, kan ju inte bara sluta mitt i en mening.

- Nej men Veve vi gillar dina statusuppdateringar, dem är hummm, inlevelse rika, det tar ett tag innan du kommer fram till själva handlingen, men det är bara skoj!

Haha jag säger då det. Och visst, det kan bli en hel berättelse när jag ska berätta om en sån simpel sak som att jag har håll i strump jäveln!

Med dessa varma ord hälsar jag er välkommna till min blogg, det här kommer att bli NICE!

P.s Någon som är bra på att designa blogg, jamen hojta till då, jag är i behov av hjälp!

See yah Later, my friends!
Veronica svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0