Sista minuten och idol

Dags att packa inför morgondagens tripp till Stockholm. Alltid i sista minuten, japp de är veve det ;P
Idol i kväll, vilken duett Mariette och Calle =)
Eriks solo alltid lika bra. Tove gjorde verkligen en go version på sin låt, men gud vad sysslar hon med. Vet inte om hon försökte sig på en förföriska sexiga ögon looken eller bara var full. För så brukar hon inte göra sig till va?!
eller är det något som jag har missat, går det verkligen att missa något sådant. Kunde inte ens hålla mig för skratt, men sången var oklanderlig! =)

Nu måste jag ner till hästarna och checka läget innan nanna dags. Måste få min sömn om jag ska orkar med helgens bravader,  ME LIKE!


See Yah Later, my Friends!
Veronica svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0