Fredagens schema

Redan fredag igen, snacka om att tiden verkligen springer iväg!
Inte går det ligga på latsidan heller när man har ett helt hus att städa och fixa med. Stort och stort,
ja nu är det ju ingen värsting villa på Lidingö precis, men min lilla "stuga" räcker gott och väl när det kommer till städning. Finns rum så att det räcker. Älskar att på så här på landet. Hästarna precis nedanför mitt hus och hundarna stormtrivs. Men det ska bli intressant att testa på storstadslivet med. Det är runt 1 1/2 månad kvar tills jag intar vår kära huvudstad Stockholm!

Dagens Schema.

Byta vindrutetorkarna på bilen.

Ridning, ska försöka få med mig någon ut så blir det bara en tur och insparad tid. TID ÄR PENGAR! ;P

Fortsätta med lite städning, uscha fy och tråk på det.

Åka till mammsi och pappsi, äta god mat =)

Fösöka få med mig syrran ut på en promenad med dogsen när jag är hos mamma o pappa.

Hem och packa väskan inför en weekend i Stockholm! LÄNGTAR!


Tänka sig att det blir en helt träningsfri dag idag. Men visserligen så är väl ridning motion, men känns inte så mycket när man inte rider på banan, men skogen är nice! Lär inte bli mycket till träning i helgen men det tar vi igen i veckan....

See Yah, Later my Friends!
Veronica svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0